In verband met de zomervakantie is de levertijd van CozyKidz iets langzamer dan je van ons gewend bent. We verzenden orders in deze periode op maandag, woensdag en vrijdag.

Meubel- en behangorders worden doorgezet naar onze leveranciers en zo snel mogelijk geleverd, hou echter wel rekening met een vertraging omdat men in Scandinavie ook vakantie viert.
Happy Holiday!

CozyKidz

€0,00 0 Er staan geen artikelen in uw winkelwagen

nl| en

Retourneren

RETOURNEREN

Wanneer je na ontvangst van je bestelling je, om welke reden dan ook, niet tevreden bent, dan heb je altijd het recht om het betreffende product binnen 30 dagen na levering te retourneren.

Wanneer je het product wilt retourneren, stuur ons dan een email. Dit kan naar [email protected].  Vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retour.

Alle artikelen retour gestuurde producten, moeten nog in de originele verpakking zitten en voorzien zijn van de originele kaartjes. Retouren die wij niet kunnen identificeren, kunnen mogelijk door ons niet worden terugbetaald.

Een artikel omruilen voor een ander artikel is helaas niet mogelijk. In dit geval betalen wij het orderbedrag terug. Eventuele nieuwe producten kun je opnieuw online bestellen.

Punten om rekening mee te houden bij het retour sturen;

- De verzendkosten voor retourneren of ruilen zijn voor eigen rekening.

- Behandel het product dat je retourneert met zorg.

- Eventuele schade die optreedt tijdens het retourneren is niet voor rekening van CozyKidz. 

- We adviseren jou gebruik te maken van een postdienst waarbij je de waarde van je geretourneerde producten kunt verzekeren.

- Vraag altijd een bewijs van verzending.

- Wanneer je retourzending zoekraakt kan deze niet terugbetaald worden. 

- Wanneer retour gestuurde producten beschadigd zijn, kunnen wij deze helaas niet vergoeden.

- Producten die niet in de originele verpakking zitten, kunnen we helaas niet vergoeden.

- Producten die niet compleet met alle originele labels worden geretourneerd, kunnen we helaas niet vergoeden.

- Je ontvangt een mail ter bevestiging wanneer de retouren goed zijn ontvangen.

Hoewel wij de restituties op dezelfde dag verwerken als dat we het geretourneerde artikel ontvangen, kan het tot 48 uur duren (afhankelijk van jouw bank) voordat het geld op jouw bankrekening staat. 

 

Je mag je pakket retour sturen naar: 

Cozykidz 

Oude Nieuwveenseweg 90A

2441 CW Nieuwveen

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

We raden je aan om voor een postbezorgdienst te kiezen die je een bewijs van verzending meegeeft. Verloren pakketten kunnen wij niet vergoeden. 

We kunnen een artikel niet omruilen voor bijvoorbeeld een andere kleur. Als je dat zou willen zal je het item retour moeten sturen en ontvang je het orderbedrag zo spoedig mogelijk retour. Je kunt dan voor het vervangende product een nieuw product bestellen. 

Keep it together

We willen je verzoeken om alle te retourneren items tegelijk te versturen en om de items met zorg te behandelen. Beschadigde artikelen of artikelen zonder originele kaartjes kunnen wij niet retour nemen. Zorg er dus voor dat wij de producten in originele verpakking retour gestuurd krijgen. 

Als wij per ongeluk een vergissing hebben gemaakt met de bestelling (bijvoorbeeld maat of kleur), dan kunnen de goederen worden omgeruild voor het oorspronkelijk bestelde product en nemen wij natuurlijk de kosten voor de retourzending op ons. Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »