CozyKidz

€0,00 0

+31(0)85 0656434

FAQ

Veelgestelde vragen:

Mag ik de kleurcode van jullie meubels?
We besteden veel tijd en zorg aan het uitzoeken van de mooiste kleuren voor onze meubels, en omdat we dat doen geven we ze niet uit. Soort van geheim van de smit.

Kan ik een item reserveren?
Meubels zijn niet te reserveren. We hebben maar een beperkt aanbod en willen iedereen gelijke kansen geven. Reserveren brengt veel onrust in de webshop en veel administratief werk voor ons; kortom een onprettige situatie voor iedereen. We houden het voor iedereen graag duidelijk en overzichtelijk.

Kan ik naar een meubel komen kijken?
Uiteraard kan dat! We vinden het belangrijk dat je weet wat je koopt dus je bent zeker welkom. Mail of bel ons even voor een afspraak, de showroom is namelijk alleen op afspraak open. 

Kan ik naar accessoires komen kijken of inspiratie op komen doen in jullie  showroom?
Helaas niet; onze showroom is er om onze unieke meubels een plek te geven om te shinen en voor geinteresseerden om deze pronkstukken eens in het echt te zien alvorens een grote aankoop te doen. Het is het voor ons niet te doen om voor kleine aankopen op afspraak heen en weer te rijden. De mooiste plaatjes uit onze showroom delen we graag met je via onze social media kanalen; dus eigenlijk heb je alles al gezien! Daarnaast organiseren we 2x per jaar een open showroom inspiratiedag waar je uiteraard welkom bent. Deze dagen communiceren we op onze social media kanalen.

Kan ik een CozyKidz meubel dat al verkocht is toch nog bestellen?
Eenmaal verkocht is verkocht bij CozyKidz. Vaak zijn onze items echt one of a kind. Soms kunnen we een aantal soortgelijke modellen vinden maar we kunnen daar geen garanties op geven. Daarom werken we niet op bestelling. We kunnen wel een indicatie geven van de verwachte meubels en je op verzoek een heads up sturen wanneer we een vergelijkbaar meubelstuk in de webshop zetten. Uiteraard zijn de meubels van onze leveranciers zoals Sebra en Leander wel gewoon te bestellen in de gewenste kleur.